Қашықтықнан оқыту кезінде ата-аналар қандай мәселелерге басты назар аудару керек?

Жалпы қазіргі ата-аналар балаларды; Күні бойы телевизордың алдында отыра береді? Үй жұмыстарын жасамайды. қолынан ақылды телефонды тастамайды.. не істеу керек деген сұрақтар жиі қойылады.

Көп ата-аналар осы мәселелермен кездесіп жатады. Бірақ олар Ұрысқыннан ешбір пайда болмайтынын мойындап жатыр. Себебі Балаға ұрсып, шектеп, жазалап қарым-қатынас жасағанда, бала өзін қорғау үшін одан ары қырсық мінез көрсетеді жіне сізді тыңдамайтын болады. Менің осы жерде ата-аналарға айтарым бар:

  1. Біріншіден ешбір ата-ана балаға мұғалім бола алмайды. Бұл балада жан деңгейінде алаңдаушылық тұдырады. Себебі, отбасы деген орта; баланың түрлі қажеттіліктерін қамтамасыз ететін ортасы. Бұл ортада ата-ананың мұғалім рөліне кіруі тіпті кейбіреулерінің осы кезеңді авторитарлық рөлге кіріп , күш көрсету төпештеу арқылы өткізуі баланың психологиясына кері әсерін тигізеді. тіпті кейде баланың кейінгі өмірінде ауыр жаралар салады.
  2. Баланың үйде сабақ оқуы үшін ең бірінші мәселе, оның ішкі мотивацияның қалыптасуы арқылы басталады. Өзі жасағысы келген нәрсесін жасаған бала іштей ынталанады. осы жерде, ата-ана баладан СҰРАҚ сұрағанда да, ойланып сұрақ қойғаны жөн. мысалы -Үй жұмысын жасадың ба деп сұрақ қоюдың орнына , -Үй жұмысынан не үйрендің? деп сұрауы біріншіден баланың әуестенуіне екіншіден білуге үйренуге қызығушылығын тудырады. себебі бала жауапкершілік алу кезеңінде 5 түрлі ынталанады; бала сабағын сыртқы мотивация арқылы жасайды. бұл кезеңде ата-ананың жазалауынан қашу үшін немесе марапатын алу үшін. масқара болмау үшін, ұяат болады дегені үшін, сыртқы адамдардың мадақтауы үшін, мықтысың ақылдысың дегені үшін, универге түсу үшін… Ең ұзақ мерзімді пайдалы мотивацияя ол баланың бір істі үйренуге қызығуы.
  3. Қашықтықтан білім алу кезеңі жаңа бір процесс. жаңа біп норм. Бұл кезеңде ата-ананың рөлі шектеулер, ережелер қою емес, балаға еркіндік беру, өзін баланың орнына қойып түсіну керек. Балаға бақылаушы емес, бағыттаушы, жол көрсетуші рөлде болу маңызды. Үнемі қателіктеріне шоғаырланып, сынап-мінелген бала кейін ата-ананы тыңдамайтын болады. Және өзіне сенімділігі жоғалады.
  4. Тағы бір мәселе- отбасы атмосферасы; қазір әлемде корона тек ғана ауру емес, әлеуметтік қаржылық проблемалар да тудырып жатыр. Бір криз кезеңі я, отбасында ата-ананың күйі баланың сабақ оқудағы мотивациясына әсер етеді. Ата-ана арасындағы кикілжіңнің ауыртпылығын балаға жүктемеу керек. өшін баладан алмау керек.
  5. Сонымен қатар балаға не үшін сабақ оқу керек жөнінде әңгімелесу, және үйде тұрақты РУТИНнің болуы мыңызды. Бұл рутинді баламен бірге жасау керек я. Баланы тыңдау, өз идеяаларын қосуға , сезімдерін психологиялық қажеттіліктерін бөлісуіне мүмкіндік беру. технологияны қолдану балаға максимум 30 минкт болу керек. егер рутин тұрақты болса бала осы рутинді дағдыландырады.
  6. Қоршаған ортаның сабақ оқуға қолайлы болуы маңызды. баланың оқығысы келмегенде ата-ана баламен бала болып күш сынаспай, Баланың іс-әрекетінің себебін анықтау бәлкім келесі қадамға көмектеседі. неліктен оқи алмай жүр, тым көп тапсырма бар ма? анықтау керек.
  7. Қазір ата-аналардың алаңдаушылығының бірі, балалар әлеуметтік желілерде, интернетте, youtubte, instagramda жиі көп уақыт өткізуі алаңдатады. Бала шын мәнінде ішкі мұңаю, жылғызсырау сезімдерінен қашу үшін интернетті паналайды. Бұл жерде телефонға әуестенудің 3 себебі бар. бірінші, баланың ата-анамен қарым қатынасы үзілгенде, өзін телефонда қанағаттандырады. екінші, өзіне сенімі төмендегенде өзіне идеал куәлік қалыптыстару үшін әлеуметтік желілірден қолдау алады. үшінші өз өмірінде шешім шағара алмауы бала сол виртуалды әлемде шешім шағару арқылы тыныштанадыү. Егер баланың телефонға интернетке әуестніп, жиі қолдана бастаса бұлардан қай қажеттілігін толықтыруға тырысып жүр?- дегенді ата-ана өзінен сұрауы керек.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

Skip to toolbar