Өнімділік кезеңі 5-11 жас

Эрик Эриксон, баланың болмысының қалыптасуы кезеңін 8-топқа бөліп зерттеген. Әр кезеңнің баланың өзіне тән толықтыруды көздейтін мақсаттары болады. Бұл мақсаттар – кейбір нәтижелерге қол жеткізумен қатар баланың жан деңгейінде қақтығыстар тудырады. Шешілмеген қақтығыстар баланың психологиясына өмір бойы жалғасатын қауіп төндіреді. Бұл кезеңде балаларды өте тұйық мінезді, өзіне сенімсіздік, өзін жеткіліксіз сезіну жиі байқалады.

5-11 жас аралығындағы дамудың төртінші кезеңі жасырын кезең деп аталатын баланың өнімділігіне қарсы өзін жеткіліксіз сезіну кезеңінде; Әлеуметтік қатынастардың дамып, баланың жаңа дүниелерді үйренуден жаңа істерді өндірісуге өтетін кезеңі. Және балалар өзін құрдастарымен жиі қарсыластырумен қатар, өз бетімен бір істі жасауы, жетістік көрсетуі, жеңуі әсіресе мектептегі жетістіктері өте маңызды.

Егер баланың оқуында, сөйлеуінде, қабылдауында қандай да бір проблема болса; сабаққа шоғырлана алмау, гиперактивті болуы, өте тұйық, ұяалшақ мінезді болу байқалады.

Эриксонның айтуынша, баланың болашақта еңбекқор, жауапкершілікті болудың алғашқы қадамдары осы кезеңде қалыптасады және нәрленеді.

Сонымен қатар, бұл кезеңде ата-ана баланың жасаған қателіктерін кінәлаудың орнына олардың жетістіктерін, қолдарынан келетін істерін бағалау, қабілеттеріне сәйкес бағыттарын анықтап өздірін жеткілікті сезінетін бағытта оларды қолдауы маңызды рөл атқарады.

Керек болса, маманнан көмегіне жүгіну керек.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation

Skip to toolbar